De gratis marketingcheck

De gratis marketingcheck van je bedrijf

Je bent ooit je bedrijf begonnen met een geweldig idee. Jij maakt de wereld mooier, duurzamer, gezonder of gelukkiger. en ondertussen draai je al even mee.

Alleen… het loopt niet zo lekker als je zou willen. De klanten staan nog niet rijendik voor de deur en je vindt het maar hard werken. Maar wat eigenlijk nog meer knaagt is dat je veel meer mensen zou willen bereiken, niet voor jezelf, maar voor die mensen. Omdat je hen zoiets moois te bieden hebt. 

Met wat jij weet en kan, kun je mensen zoveel verder helpen. Kan je zo van betekenis zijn.

Maar hoe onderscheid je je nou van al die anderen? Je doet toch ongeveer hetzelfde?

En hoe giet je dat dan in een marketingstijl die lekker makkelijk is, omdat jij wel wat beters te doen hebt dan urenlang blogs schrijven?

In je eentje loop je vast en verlies je bijna je enthousiasme. Die vonk waarmee je ooit zo voortvarend gestart bent en waar je nog steeds zo diep in gelooft.

Bijna.


Hoe zou het voor je zijn als marketing leuk wordt én makkelijk? 

  • Omdat je weet hoe je  jouw unieke stijl en inhoud glashelder voor het voetlicht weten te krijgen. Weg met de ruis en de nepheid. Jij. Hier. Nu.
  • Omdat je die goudader in jezelf weet te vinden, de plek waar jij als vanzelf gaat vertellen en niet meer ophoudt.
  • En omdat je ontdekt hoe je jouw dienst zo kan inrichten dat je klant er makkelijk voor kan kiezen. Zonder geleur en gedoe.


Goed nieuws.

Je hoeft het namelijk niet alleen te doen. Ik kan je daarbij helpen. In een half uur geef ik je een marketingcheck en wat tips voor jouw situatie waarmee je meteen vooruit kunt. Gratis. 


Gaat het kriebelen?

Meld je dan nu meteen aan. Vul onderstaand formulier in. Ik reageer binnen 2 werkdagen.

Zin om je te spreken!

Laura

Boek een gratis marketingcheck

Niets meer van me missen?

Schrijf je dan in voor mijn mails vol tips, verhalen en ideeën voor makkelijke menselijke marketing. ​

Ik geef je gegevens nooit door aan derden. Meer weten? Lees mijn Privacy Verklaring.