De marketing wasstraat

Een opfrisbeurt van de basis van je  marketingstrategie, zodat je met zin en focus je leukste klanten kunt bereiken en de wereld socialer en duurzamer kunt maken

Jij hebt een prachtig bedrijf en bent al een tijdje bezig. Je hebt ooit wel nagedacht over je grote ‘waarom’, je ideale klant en je propositie. Maar dat is alweer een tijd geleden.

Je merkt dat je het overzicht een beetje kwijt bent. Je draait op de automatische piloot. Jouw bedrijf en jouw merk voelen wat stoffig. De sprankel is er een beetje uit. 

Je hebt heus wel leuke klanten, maar er bekruipt je ook wel eens een gevoel van sleur. Of een hamsterwiel, waarin er altijd wel iets te doen is en jij gewoon je rondjes draait. Achter de feiten aan lopend. Uit gewoonte.

Dat vind je jammer. Het vuur dat je ooit had. Jouw grote missie voor een sociale en duurzame wereld is er nog wel, maar je voelt hem niet meer zo. 

En dat merk je ook in je marketing: je inspiratie is op. Je hoort jezelf steeds hetzelfde vertellen. 

Jij...

Je hebt de basis van je marketing op orde, maar je hebt behoefte aan een opfrisbeurt. 

Je wilt die focus weer voelen. Dat vuur. En vooral: de creatieve ruimte om mooie dingen te maken en te werken met de leukste klanten. De reden waarom je ooit bent begonnen aan dit ondernemersavontuur.

Je doet dat graag met iemand buiten je bedrijf, want die heeft nog een frisse blik. Stelt goede vragen.  Laat jou weer zien wat jouw grote kwaliteit en potentie is, en hoe jouw bedrijf daar het verlengstuk in is. 

Pak die spons en inzepen maar

De marketing wasstraat is een kort traject waarin we met een lekker ingezeepte spons over jouw bedrijf gaan: waar klopt het nog steeds en gaat je hart nog steeds sneller van kloppen? En wat zuigt energie en mag het douchputje in?

En welke marketingstrategie past daar nu bij? Welk verhaal wil je vertellen aan wie? En met welke content? Een volgende fase in je bedrijf vraagt ook een fris verhaal.

We maken als het ware weer een nieuwe blauwdruk van jouw bedrijfs- en marketingstrategie. 

Fris en fruitig, zodat je met een opgeruimd gevoel en vol inspiratie weer door kunt met de wereld veroveren.

Een traject dat eigenlijk iedere ondernemer regelmatig kan gebruiken.

 

Zin en frisse energie

Heerlijk die frisse energie van je. Ik kan zo in mijn eigen kringetje blijven lopen. De boel loopt wel lekker, maar stagneert ook een beetje. De glans gaat er dan vanaf. In contact met jou en je creatieve ideeën krijg ik weer zin.
Wendy Doeleman
Bliss Your Body

Investering:

797,- eu ex BTW

Dit levert het op:

  • Strategisch overzicht | Je hebt weer een glasheldere blauwdruk van je marketingstrategie met concrete acties. Je weet wie je bent, voor wie en hoe je ze kan bereiken om jouw missie te halen. 
  • Een goed verhaal | Je verhaal is boeiend voor je klanten en zit logisch in elkaar. Jouw waarde tastbaar. Je weet zelf ook weer waarom je het doet. Dat kun je nu weer duidelijk communiceren.
  • Schoon en licht | Met die dikke spons van ons poetsen we de ruis uit je bedrijf. Dat geeft een gevoel van lucht en licht en ruimte. 
  • Zin | Dat geeft energie. Inspiratie. Zin om mooie dingen te maken die ertoe doen.
 

Dit gaan we doen

1. Een wasstraat sessie 

Hierin lichten we je bedrijfsstrategie en marketing door.  Je waarom, je voor wie en de kanalen die je nu gebruikt. Wat is je merkverhaal? 

Wat klopt nog steeds en wat mag een goede opfrisser krijgen? Ruis eruit. Energie erin.

2. De komende maand ga je dit plan toepassen. 

Daadwerkelijk schrappen van oude rommel. Oppoetsen van je musthaves. Jouw bedrijf weer helemaal blingbling.

3. Een follow-up-call aan het einde van de maand. 

Daarin kun je me je voortgang delen (waardoor deze maand ook momentum krijgt), misschien heb je nog vragen of inzichten. Losse eindjes. 

Meedromen en praktisch maken

Jij kan zowel meedromen en groot denken EN het dan vervolgens praktisch maken. Realistisch en haalbaar, Daardoor voelde ik me echt gezien in mijn grootse plannen, maar werd het ook lekker concreet. Op mijn website, in mijn mailing, op mijn Facebookpagina. Ik heb nu opeens een duidelijk verhaal. Daardoor heb ik nu een stuk meer opdrachten.

Heb je nog vragen? Stuur me gerust even een mailtje. Ik help je graag verder. Laura

Makkelijk in contact blijven?

Schrijf je dan in voor mijn mails vol tips, verhalen en ideeën voor makkelijke menselijke marketing. ​

Ik geef je gegevens nooit door aan derden. Afmelden gaat makkelijk. Meer weten? Lees mijn Privacy Verklaring.