De wasstraat
Een opfrisbeurt op maat binnen de periode van een maand. Voor alle vragen waar je even met mij over wil sparren, zodat je meer helderheid en focus krijgt in je bedrijf.
Jij hebt een prachtig bedrijf en bent al een tijdje bezig. Je hebt ooit wel nagedacht over je grote ‘waarom’, je ideale klant en je propositie. Maar dat is alweer een tijd geleden.
Je merkt dat je het overzicht een beetje kwijt bent. Je draait op de automatische piloot. Jouw bedrijf en jouw merk voelen wat stoffig. De sprankel is er een beetje uit.
Je hebt heus wel leuke klanten, maar er bekruipt je ook wel eens een gevoel van sleur. Of een hamsterwiel, waarin er altijd wel iets te doen is en jij gewoon je rondjes draait. Achter de feiten aan lopend. Uit gewoonte.
Dat vind je jammer. Het vuur dat je ooit had. Jouw grote missie voor een sociale en duurzame wereld is er nog wel, maar je voelt hem niet meer zo.
En dat merk je ook in je marketing: je inspiratie is op. Je hoort jezelf steeds hetzelfde vertellen.
Jij...
Je hebt de basis van je marketing op orde, maar je hebt behoefte aan een opfrisbeurt.
Je wilt die focus weer voelen. Dat vuur. En vooral: de creatieve ruimte om mooie dingen te maken en te werken met de leukste klanten. De reden waarom je ooit bent begonnen aan dit ondernemersavontuur.
Je doet dat graag met iemand buiten je bedrijf, want die heeft nog een frisse blik. Stelt goede vragen. Laat jou weer zien wat jouw grote kwaliteit en potentie is, en hoe jouw bedrijf daar het verlengstuk in is.
Pak die spons en inzepen maar
De marketing wasstraat is een kort traject waarin we met een lekker ingezeepte spons over jouw bedrijf gaan: waar klopt het nog steeds en gaat je hart nog steeds sneller van kloppen? En wat zuigt energie en mag het douchputje in?
En welke marketingstrategie past daar nu bij? Welk verhaal wil je vertellen aan wie? En met welke content? Een volgende fase in je bedrijf vraagt ook een fris verhaal.
We maken als het ware weer een nieuwe blauwdruk van jouw bedrijfs- en marketingstrategie.
Fris en fruitig, zodat je met een opgeruimd gevoel en vol inspiratie weer door kunt met de wereld veroveren.
Een traject dat eigenlijk iedere ondernemer regelmatig kan gebruiken.
Zin en frisse energie

Dit levert het op:
- Strategisch overzicht | Je hebt weer een glasheldere blauwdruk van je marketingstrategie met concrete acties. Je weet wie je bent, voor wie en hoe je ze kan bereiken om jouw missie te halen.
- Een goed verhaal | Je verhaal is boeiend voor je klanten en zit logisch in elkaar. Jouw waarde tastbaar. Je weet zelf ook weer waarom je het doet. Dat kun je nu weer duidelijk communiceren.
- Schoon en licht | Met die dikke spons van ons poetsen we de ruis uit je bedrijf. Dat geeft een gevoel van lucht en licht en ruimte.
- Zin | Dat geeft energie. Inspiratie. Zin om mooie dingen te maken die ertoe doen.
Dit gaan we doen
1. Een wasstraat kick-off sessie
Hierin lichten we je bedrijfsstrategie en marketing door. Je waarom, je voor wie en de kanalen die je nu gebruikt. Wat is je merkverhaal?
Wat klopt nog steeds en wat mag een goede opfrisser krijgen? Ruis eruit. Energie erin.
We focussen op de kernvraag voor deze maand en we bepalen je actieplan.
2. De komende maand ga je dit plan toepassen met mij in je team.
Daadwerkelijk schrappen van oude rommel. Oppoetsen van je musthaves. Jouw bedrijf weer helemaal blingbling.
Ik zit in je team. Je mag me via onze whatsapp-groep altijd berichtjes of audio’s sturen met vragen en voorstellen, zodat ik je kort op de bal kan begeleiden in de implementatie van je plan. This is where the magic happens.
3. Een follow-up-call aan het einde van de maand.
Daarin kun je het resultaat van deze opfrissingsmaand delen. Je oogst, je inzichten en kunnen we nog wat laatste vragen bespreken. Deze afspraak geeft momentum aan deze hele maand.
Meedromen en praktisch maken
Heb je nog vragen? Stuur me gerust even een mailtje. Ik help je graag verder. Laura
Makkelijk in contact blijven?
Schrijf je dan in voor mijn mails vol tips, verhalen en ideeën voor makkelijke menselijke marketing.
Ik geef je gegevens nooit door aan derden. Afmelden gaat makkelijk. Meer weten? Lees mijn Privacy Verklaring.