positioneringZichtbaarheid

Je bent niet speciaal, je bent gewoon uniek

Deze zin hoorde ik vorige week voor het eerst en ik vond hem treffend.

Als je een beetje op mij lijkt, wil je niet zo in de spotlights staan. Je wilt gewoon veel mensen helpen.

Enige vorm van bescheidenheid is jou niet vreemd.
Je houdt van mensen en je vindt jezelf niet mooier of beter dan iemand anders.

Daarom heb je ook weerstand tegen marketing, want dat voelt zo ‘hoog-van-de-toren-blazerig’.

Helemaal gelijk.

Je bent ook niet bijzonder. Niet bijzonderDER dan iemand anders. Niets speciaals. Ook gewoon een mens tussen alle anderen.

Maar je bent wel uniek.
Je bent wel anders dan de rest.

Gewoon omdat jij jij bent. Met jouw voorkeuren. Jouw weerstand. Jouw stijl. Jouw opvoeding. Jouw haarkleur.

Er is niemand op deze aarde precies hetzelfde als jou. Niemand.

En DAT mogen jouw klanten weten, zodat ze voor jou kunnen kiezen. Omdat zij net jouw unieke mix nodig hebben van talent en stijl en jij precies deze klant goed kan helpen.

Zullen we dan nu ophouden met daar ingewikkeld over te doen?
Of zenuwachtig?

Jij mag gewoon, je doodnormale unieke gezicht laten zien.
Daar kan ik je bij helpen, zonder veel gedoe. Met ‘een profiel om te zoenen’. Zodat jij haarscherp krijgt wat jouw unieke kwaliteiten zijn en wat jou anders maakt dan je buurman of concurrent of al die andere (bijv) coaches in jouw werkveld.

liefs, Laura

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *