Geef me een gitaar en ik speel mee met je band.
Niet omdat ik de akkoorden beheers, maar omdat ik instap. In jouw bedrijf.
Ik zie jou.
Ik hoor je.
En ik voel me onderdeel.
Ik zie wat je in je hebt. Wat dat betekent voor de mensen met wie je werkt.
Ik hoor de muziek in jou.
Ik zie voor me hoe jij op je podium staat, jouw eigen zelf ontworpen uitnodigende podium.
Met jouw leukste publiek. Mensen die je rozen toewerpen. Of bh’s. Net waar jij van aangaat.
Een podium waarvan jij zin krijgt om op te gaan staan en je marketing te doen. Op jouw manier, met jouw instrument, in jouw genre.
Ik speel mee, want ik zit in je band. Ik ben niet de leadsinger, dat ben jij, maar ik ben je Paul McCartney. Je Keith Richards. Want jij gaat beter spelen met een band achter je.
Ik wijs je op de mooie loopjes in je muziek, hier, deze zijn tof! Deze moet je gebruiken!
En ik ben die enthousiaste fan in je publiek die roept: ‘We want more! We want more!’
Geef mij een gitaar in je band en ik ga hem met verve bespelen. Ik ben geen kritische toeschouwer of afstandelijke marketingcoach, maar ik stap in.
Ik open mijn oren en ogen, maar ook mijn hart.
Muziek wordt namelijk pas echt goed met liefde.
Ook muziek met me maken in je marketing? Stap dan in de Stroomversneller.